Friday, September 5, 2008

Peluang Kerjaya

Peluang kerjaya perunding unit amanah sangat menarik dan telah memberikan peluang kepada sesiapa sahaja yang layak untuk menjadi ushawan yang berjaya tanpa mengeluarkan modal yang besar.

Nilai pasaran produk unit amanah sangat besar meliputi pelaburan dari skim epf dan tunai yang mencecah berbilion2 ringgit. Pasaran di kalangan orang melayu juga masih besar dan masih belum diterokai sepenunya. Oleh yang demikian penglibatan di kalangan orang melayu sebagai perunding unit amanah sangat bertepatan pada masanya dan bersesuaian dengan permintaan pasaran tinggi terhadap produk2 pelaburan unit amanah yang berasaskan syariah.

Sejarah sudah membuktikan ramai agent perunding unit amanah di kalangan orang melayu sudah berjaya. Sesetengah dari mereka sudah mendapat pendapatan yang lumayan iaitu sekitar RM50,000 sebulan mahupun lebih. Bilangan penglibatan yang masih rendah di kalangan orang melayu dalam industri ini menyebabkan peluang kejayaan masih tinggi kepada sesiapa yang menggarap peluang ini tanpa berlengah2. Saya yakin anda boleh berjaya seperti mereka yang terdahulu kerana nilai pasaran yang besar dan bilangan agent melayu yang masih rendah berbanding nilai pasaran. Jangan berlengah2 lagi, jika anda tercari2 peluang perniagaan markerting yang hebat sila hubungi saya di bawah

Sesiapa yang berminat sila email/sms/call saya: 019-2866346

No comments: